Gwarancja Rukka

GWARANCJA RUKKA.

Obejmujemy gwarancją wszystkie nasze produkty. W ramach gwarancji Rukka każda wada produkcyjna lub wada materiałowa zostanie usunięta bezpłatnie w okresie gwarancyjnym z zastrzeżeniem poniższych warunków.

DOWÓD ZAKUPU.

Aby uzyskać 5-letnią gwarancję, musisz przedstawić ważny paragon lub dowód zakupu od autoryzowanego dealera Rukka. Gwarancja obowiązuje od daty zakupu, dotyczy tylko pierwotnego właściciela odzieży i jest nieprzenoszalna. Rękawiczki, bielizna termoaktywna, akcesoria i produkty zintegrowane, m.in. ochraniacze, objęte są 2-letnią gwarancją.

ZUŻYCIE PRODUKTÓW.

Wszystkie nasze ubrania są produkowane zgodnie z naszymi niezwykle wysokimi standardami jakości i wydajności. Jednak nawet najlepiej pielęgnowane ubrania w końcu wykazują ślady zużycia. Wypadki się zdarzają, ruchome części zużywają się, a tkaniny blakną wraz z upływem czasu i użytkowaniem. Gwarancja nie obejmuje ogólnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub przypadkowego uszkodzenia.

Uszkodzenia mechaniczne lub ścieranie spowodowane interakcją z innymi produktami m.in. paski do kasku, plecaki, kamizelki odblaskowe, elementy butów, motocykla itp. są klasyfikowane jako ogólne zużycie.

UWAGI, W TYM ŻYWOTNOŚĆ KOMPONENTÓW.

Wszelkie prace wykonane na odzieży Rukka przez osoby trzecie spowodują unieważnienie gwarancji.

Gwarancja ogranicza się do naprawy lub wymiany (według naszego uznania) odzieży i wyklucza uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego używania.

Do produkcji naszej odzieży pozyskujemy najwyższej jakości komponenty. Jednak żaden składnik nie będzie trwał wiecznie. Różne poziomy użytkowania wpływają na żywotność wszystkich komponentów. W każdym przypadku zostanie dokonana uczciwa ocena ogólnego poziomu zużycia poszczególnych ubrań w oparciu o wiedzę ekspercką naszego zespołu gwarancyjnego. Wszelkie opłaty za naprawę będą w gestii Rukka w oparciu o tę uczciwą ocenę.

5-letnia gwarancja nie gwarantuje minimalnej żywotności produktu. Intensywne użytkowanie produktu może spowodować zużycie odzieży przed upływem okresu gwarancji.

ZGŁASZANIE ROSZCZENIA GWARANCYJNEGO.

Jeśli podejrzewasz, że Twój produkt może mieć wadę, niezwłocznie skontaktuj się ze sprzedawcą dostarczając ważny dowód zakupu.

Odzież dopuszczona do badania i/lub naprawy musi zostać wyczyszczona i zwrócona ze zdjętymi wszystkimi wkładkami, szelkami i ochraniaczami (chyba że wkładka lub ochraniacz są objęte gwarancją). Jeśli odzież będzie wymagała prania przed podjęciem prac naprawczych, zostanie naliczona opłata.

GWARANCJA NIEPRZEMAKALNOŚCI™

Oprócz gwarancji Rukka, Twoja odzież wierzchnia Rukka Gore-Tex jest objęta gwarancją GORE-TEX GUARANTEED TO KEEP YOU DRY™.

Jeśli nie jesteś zadowolony z wodoodporności, wiatroszczelności lub oddychalności produktu Rukka GORE-TEX, Twój produkt jest objęty gwarancją GORE-TEX GUARANTEED TO KEEP YOU DRY™ oferowaną przez W.L. Gore & Associates.

Aby złożyć reklamację, możesz zadzwonić pod bezpłatny numer 00800-2314-4000 lub skontaktować się online www.gore-tex.co.uk/support/product-claims

Regulamin www.gore-tex.co.uk/support/guarantee-and-returns