Gwarancja REV'IT!

W REV'IT! wierzymy w jakość naszych produktów, dlatego oferujemy 2 lata gwarancji producenta. Niemniej jednak może się zdarzyć, że produkt będzie działał nieprawidłowo i będziesz musiał rozpatrzyć reklamację gwarancyjną.

Jaka jest gwarancja na produkty REV'IT!?

Na wszystkie nasze produkty udzielamy 2 letniej gwarancji. Obejmuje to wady materiałowe i produkcyjne. Produkty, które były używane, podlegają dochodzeniu. Zostaną naprawione lub wymienione. REV'IT! produkty z membraną GORE-TEX podlegają gwarancji „GUARANTEED TO KEEP YOU DRY™” (dotyczącej oddychalności i/lub wodoodporności) GORE-TEX. W przypadku jakichkolwiek roszczeń gwarancyjnych dotyczących produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym, zawsze prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Jak zgłosić roszczenie gwarancyjne?

Kupiłem mój produkt na www.revitsport.com:
W sprawach gwarancyjnych dotyczących zakupów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i wyjaśnimy Ci procedurę.

Kupiłem swój produkt u autoryzowanego dealera REV’IT!:
W przypadku pytań gwarancyjnych dotyczących REV'IT! produktu zakupionego u autoryzowanego dealera REV'IT!, zawsze powinieneś skontaktować się ze swoim sprzedawcą.

Co obejmuje gwarancja REV'IT!?

Gwarancja obejmuje każdy rodzaj wady produkcyjnej lub materiałowej w okresie 2 lat gwarancji. W tym okresie 2 lat zakładamy, że nasze produkty nie będą miały wad użytych materiałów i/lub nie będą miały wad konstrukcyjnych i produkcyjnych.

Czy mój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony?

Kiedy w produkcie REV'IT! pojawi się wada materiałowa lub konstrukcyjna w ciągu pierwszych 2 lat, REV'IT! najpierw spróbuje naprawić produkt. Jeśli REV'IT! nie może naprawić produktu lub koszty naprawy są wyższe niż koszt nowego produktu, produkt zostanie wymieniony na ten sam lub równoważny model.

Co jest wyłączone z gwarancji REV'IT!?

  • Normalne zużycie*, uszkodzenia
  • Nieprawidłowe obchodzenie się z odzieżą
  • Zaniedbanie lub niedbałość w pielęgnacji produktu
  • Nieprawidłowa konserwacja produktu (np. nieprzestrzeganie instrukcji prania)
  • Uszkodzenia w wyniku kolizji, zadrapania, przebicia, upadku lub wypadku
  • Uszkodzenia spowodowane jakąkolwiek przeróbką, w tym naprawami wykonanymi przez osoby nieuprawnione
  • Szkody spowodowane czynnikami/zdarzeniami poza kontrolą REV'IT! (np. klęski żywiołowe)
  • Dowolna forma modyfikacji produktu
  • Subiektywne oceny użytkowników, takie jak komfort i dopasowanie
  • Uszkodzenia spowodowane długotrwałym działaniem światła (np. blaknięcie kolorów) i/lub źródłem ciepła

*co to jest normalne zużycie? Jest to normalne i nieuniknione starzenie się spowodowane regularnym używaniem. Bez względu na to, jak ostrożnie podchodzisz do swojego produktu, produkt REV'IT! zużywa się i starzeje w trakcie użytkowania. Przykładami normalnego zużycia (które nie są objęte 2-letnią gwarancją) są ślady zużycia spowodowane tarciem o punkty motocykla, ogólne zniszczenie materiałów i tkanin po powtarzających się ruchach w czasie oraz blaknięcie koloru.