Gwarancja Klim

OGÓŁNE WARUNKI GWARANCJI

Gwarantujemy * każdy wytwarzany przez nas produkt jest wolny od wad materiałowych i produkcyjnych przez **praktyczny okres użytkowania produktu. Dodatkowo, wszystkie produkty KLIM GORE-TEX® posiadają GWARANCJĘ KEEP YOU DRY® przez **praktyczną żywotność produktu. Jeśli te produkty ulegną awarii z powodu wady produkcyjnej lub materiałowej, naprawimy produkt bezpłatnie lub wymienimy go według naszego uznania.

* BUTY KLIM są objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonawcze przez jeden [1] rok od daty zakupu. Podesty samochodowe o ostrych kształtach przyspieszą zużycie podeszwy butów. Jest to uważane za normalne zużycie. Obowiązują ogólne warunki gwarancji.

* GOGLE KLIM są objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonawcze przez jeden [1] rok od daty zakupu. Zarysowania i zaparowanie nie są objęte niniejszą gwarancją. Obowiązują ogólne warunki gwarancji.

* KASKI są objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonawcze przez okres pięciu [5] lat od daty zakupu. Obowiązują ogólne warunki gwarancji.

*Produkty dystrybuowane przez Klim w imieniu innego producenta podlegają gwarancji tego producenta.

** Co oznacza praktyczna żywotność produktu? Praktyczna żywotność produktu nie jest nieograniczona. Intensywność, z jaką produkt jest używany, determinuje ten czynnik. Materiały będą się z czasem pogarszać i blakną, a ruchome części zużywają się. Nasze produkty projektujemy tak, aby wytrzymały dłuższe okresy użytkowania. Jeśli Twój produkt wygląda na zużyty, prawdopodobnie tak jest. Być może nadszedł czas, aby po prostu go wymienić. Mamy nadzieję, że dasz Klimowi możliwość zwiększenia swoich doświadczeń w najbardziej wymagających warunkach.

Następujące elementy unieważnią dożywotnią gwarancję produktu, nawet jeśli problem nie jest związany z tymi uszkodzeniami:

  • Rozdarcia, rozprucia, skaleczenia
  • Przypalenia, otarcia
  • Wypadki
  • Niewłaściwa pielęgnacja, zaniedbanie
  • Normalne zużycie
  • Modyfikacje, przeróbki
  • Użycie niezgodnie z przeznaczeniem produktu

ZADBAJ O CZYSTOŚĆ

Umyj i wysusz ubranie przed wysłaniem.

Pozwoli to na uniknięcie opłaty za czyszczemoe w wysokości 25 USD i do 4 dni roboczych opóźnienia w przetwarzaniu - wymagane przed oceną oraz w celu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa naszych pracowników. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi pielęgnacji na wewnętrznej metce. Instrukcje dotyczące pielęgnacji są również dostępne na naszej stronie internetowej. http://www.klim.com/Care-Instructions

WYSYŁKA

W Stanach Zjednoczonych poproś o dodanie dostawy do rąk własnych w celu zwrotu przesyłki za 3,50 USD.

Klim nie ponosi odpowiedzialności za produkty podczas wysyłki od klienta do naszego Działu Gwarancji. Pamiętaj, aby wysłać paczkę za pośrednictwem przewoźnika, który może zapewnić śledzenie i ubezpieczenie.

Po zakończeniu gwarancji skontaktujemy się z Tobą, informując, że Twój przedmiot zostanie wysłany do Ciebie. Daj nam znać podczas procesu wysyłki, jeśli chcesz poprosić o dostawę do rąk włąsnych. Jeśli mieszkasz w okolicy, w której nie czujesz się komfortowo z dostawą do twoich drzwi wejściowych, lub wiesz, że potencjalnie będziesz poza miastem podczas dostawy, możemy dodać taką opcję za 3,50 USD. Gwarantuje to, że przedmiot nie zostanie pozostawiony przy drzwiach wejściowych.

CZAS PRZETWARZANIA

W przypadkach objętych gwarancją normalny czas przetwarzania wynosi około 5 dni roboczych od momentu otrzymania przedmiotu w ramach gwarancji. W naszych szczytowych sezonach czas procesu może się wydłużyć.

Jeśli produkt jest naprawą niegwarancyjną (naprawa opłacana przez klienta), typowy czas realizacji wynosi 10 dni roboczych. Ceny różnią się - po ocenie produktu skontaktujemy się z Tobą, aby przedstawić ofertę i poprosić o zatwierdzenie opłat. 10-dniowy czas przetwarzania wchodzi w życie po uzyskaniu Twojej zgody. Pamiętaj, że jeśli Twój produkt musi zostać wyprany i wysuszony, może to spowodować opóźnienie do 4 dni roboczych.

NAPRAWA A WYMIANA

W przypadku wykrycia wady produkcyjnej lub materiałowej, najpierw naprawimy przedmiot do jakości Klim. W ten sposób podejmowana jest decyzja o naprawie a wymianie:

Naszą pierwszą opcją będzie bezpłatna naprawa przedmiotu. Elementy zostaną naprawione z dostępnych części. Dołożymy wszelkich starań, aby dopasować kolory i style, ale nie możemy zagwarantować, że otrzymasz z powrotem dokładnie taki produkt.

Jeśli produkt nie nadaje się do naprawy, lub koszt naprawy przewyższa koszt nowego, wymienimy go - według własnego uznania.